Mondschein hayır tabiki bir sorun yaşamadım. 36 oldum ama augmentini 28 de ve 20. Haftalarda kullandım iki defa. Parol da hamile kaldığımdan beri dört beş defa içmişimdir baş ağrısında ve hastanede de serum olarak vermişlerdi bi defa. Doktorunuza güvenin veriyorsa bildiği vardır hamile olduğunuzu bilerek veriliyor bu ilaçlar. İçim rahat değil deyip içmemek daha sakıncalı kendiniz için. Boşuna ağrı acı çektiğinizle kalırsınız.