esrakahveci yapıstırma, estetık dikiş ve normal dikiş 3 sekilde oluyo yapıstırma yaptıklarında kapatıyorlar eve gelip hemen duş alabiliyorsun ilk sezeryanım oyle olmustu ikinci sezeryanım estetik dikiş oldu onun üstünü kapatmiyolar kontrolden sonra duş almiştim korse önermiyolar bol bol yürü ıki haftaya agır kaldırmadan cok yormadan normal hayatına donebiliyorsun