kyr9324 Kızlar 4 gündür ağrım oluyordu lekelenmem oluyordu bugün doktora gittm 6 cm açılmam varmış ama bebeğim kanala girmemiş hala çok yukardaymış Normal doğum şansım az çünkü bu sancıya çoktan aşağı inip doğmuş olması gerekirmiş .Açılmam olduğu için yarın önce sancı verilip normal doğum denenecek olmazsa fazla zorlamadan sezeryana alınıcam.Bebeğimin boynunda 1 kat kordon vardı ondan inememe ihtimalide var.Daha önce hiç sezeryan Düşünmediğim için araştırmadım hangi yöntemle olsam acaba spinal mi genel anestezili mi ? Artıları eksiler neler tecrübelilerden yorum bekliyorum.
Ocean7 kyr9324 ben de bugün doktora gittim 2 cm açıklık var dedi ama kordondan dolayı kanala inememiş dedi aynı soruların cevabını ben de merak ediyorum.
Bsraermis8 kyr9324 bende 39 um açılma yok bebek kanalda ama darmis çatı . Olmazsa bende sezeryan a dönüş yapacağım galiba burda kalayım merak ediyorum
kyr9324 Ocean7 Ah kordonlar 🤦🏻♀️ hayırlısı böyleymiş yarn bakalım ben nasıl dogurucam sizede fikir olur 😄
kyr9324 Bsraermis8 Ya çatı darlığıyla doğuran bazen oluyor.Bi doktordan daha darmı diye fikir al bence 😊 iksiide aynı şeyi derse bebekte kiloluysa riske atma