Satinur_1997 benim de ilk hamileliğim gebe olduğunu öğrenir öğrenmez ilkin çatlaklarla nasıl baş edilir onu araştırmıştım 😊 ben 16.cı haftadan beri Bebek yağı kullanıyorum 31 haftalığız şuan karnımın en alt bölgesinde ufak tefek çatlaklarım oluştu. Başka yerde Yok ama önüne geçilmiyor ne yaparsan yap oluyo canım.