Bhrakts Merbaha ben en son 25 eylülde adet gördüm adetim düzensiz olduğu için adet günümü tam olarak belirleyemiyordum son günlerde adet belirtilerinin yanısıra karnımda kasılmalar ve ara ara gelen adet sancısına benzer sancılarım oluyordu..hiç ümidim yoktu bugün test yaptım ve birkaç saniye içinde çift çizgi ve baya koyu renkli görünüyordu hamile miyim ki gerçekten
Nasippp Bhrakts çift çiZgi çıktıysa hamilesin 🌸hayırlı olsun :) Eylülde adet olmuşsun 25 ekim de 1 ay olmuş. 😁 bence vardır taze anniş :)
Bhrakts GizemBeidokhti amin teşekkür ederim umarım vardır kan testi yaptırmadan emin olamıyorum pek ☺️
Bhrakts Teşekkür ederim inşallah öyledir..☺️ Peki hamilelik adetin ilk gününden mi sayılmaya başlanıyor son gününden mi benim ilk olacak nasipse çok tecrübesizim bu konuda 😊😊
Dilru Bhrakts bende sizin gibiydim 3 test yaptim oyle gittim doktora. Doktorda 3 testde pozitifse kan testine gerek yok dedi direk ultrasondan bakmisti 🥰