ayseegul_20 Merhaba kizlar.24+2 hamileyim ara ara kalbim cok hizli atiyo bu gunlerdede gogsumde kalbimde batma ve agri oluyo ayrica baya buyuduler normal mi var mi yaşayan
Cileklipasta ayseegul_20 tiroid olabilir mi acaba ? Yavaş yavaş ağırlaştığınız için de olabilir. Kontrolünüz ne zaman?
Hzlhakko ayseegul_20 tansiyon yükselmesi olabilir çarpıntı olabilir hiç bir şey olmayabilir benim hamileliğimin başlarında olmuştu kalp krizi geçiriyorum sanmıştım hormonlardanmış tansiyonuna baktır doktora danış derim
Meltemkskn ayseegul_20 canım çarpıntıdır bende de oluyor panik atağın var mı benım bazen otururken oluyor ne yapacağımı şaşırıyorum
ayseegul_20 Cileklipasta cok uzun zaman oldu tiroidlerime baktirmayali aslinda bi baktirsam iyi olacak.Muayenem seker yukleme testim var bu hafta ondan sonra ins