Mrvozk ben braunun koltuk altından ölçen elektronik olanını aldım . Temassızlar çok güvenilir gelmedi çok önemli bir alet ve 1 derece bile çok önemli riske girmek istemedim hassas aletler bunlar hata payları mutlaka olur. E bebekten 130lira ya almıştım 2yıl garantisi de vardı. 15gun önce filan aldım