Kızlar 06.03.2018’de doğum yaptım size doğum hikayemi paylaşmak yerine bebeğimin küvezde olduğunu anlatmak zorundayım😭 Lütfen bebeğime dua edin iyileşip kollarıma alayım onu.. Yeni doğan Sepsis tehşisi konuldu.. beni emmiyor, mamadan sonra kusuyordu.. Vucudunda enfeksiyon varmış meğersem doğduktan 1 gün sonra anladılar o da benim ısrarımla!!😭 Bu durumu yaşayan varmı? Kaç gün küvezde kalır? Onun kokusuna okadar alışmışım ki bir gecede.. Çok dokunuyor bana..