Hatice_01 Merhaba arkadaşlar buraya sürekli cinsiyetle ilgili şeyler yazarken kız mi oğlanmi derken sonunda öğrendim. K.marasta mega park Derya hanıma gidiyorum. 12+4 haftalık bebeğim var ve doktor erkek dedi 🙈 Yanılma payı var derler ama pipisini gösterdi erkek dedi direkt benzetme yapmadı. Kız erkek farketmez ama insan yinede merak ediyordu. Rabbim herkese bu duyguyu versin inşallah. Hareket etmesi kipirdamasi bambaşka birşeymiş 🙈😊
Burcak_isa Hatice_01 derya hanım dediyse doğrudur bana da 12 haftalıkken kiz dedi 30. Haftamdayim kızım.olucak inşallah
Nis Hatice_01 yani bu haftalarda cinsiyet ögrenilebiliyo dogru olma ihtimali %90 😋 bu arada doguma en yakın benim heralde 🤦🏻♀️ Vatab hastahanesne gidiyrm doktorum Önder ercan
Adimadim Aa bende marasliyim vatan hastanesine gidiyoruz bizde 12 haftanin icindeyiz bizede doktorumuz %70erkek dedi ama bakalim hayirlisi 😁
Hatice_01 Burcak_isa Sağ salim kucağınıza alın inşallah . Direkt dedi zaten benzetmede yapmadığı için bende emin oldum sanki 😊
zynpgdkl Hatice_01 merhaba bende Megapark Müjgan hanıma gidiyorum 12. Haftada kesin kız dedi şuan 38+4 haftalığım kızçemi bekliyorum🤗
Hatice_01 zynpgdkl Merhaba canım. Banada müjgan hanımı önermişlerdi ben memnun kalınca deryadan geri geçmedim 😊Maşallah siizin az kalmış sağlıkla kucaginiza alın inşallah 😊
threebaby_mom Benim de memleketim maraş ama aydın da oturuyorum 8+3 günlük hamileyim doğuma maraş â geleceğim inşallah 🤗🤗🙏
Hatice_01 threebaby_mom Inşallah canım 😊 bende maraş merkezli değilim ama eşimin işi burada olduğu için burada yaşıyorum 😊
zynpgdkl Hatice_01 merhaba🤗 amin inşallah rabbim hepimize hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin.. banada derya ve Müjganı önermişlerdi müjgan hanıma gitmek nasip oldu çok şükür memnunuz..