Frdhcrt İlk hamileliğim 17 haftalık gebeyim ayağım kaydı sert Bi şekilde popomun belimin üstüne düştüm hastaneye gitsem mi bebeğime bişey olmuş mudur ?
lifewater87 Frdhcrt imkanin varsa tabiiki de git cnm bnm hem risk almamis olursun hem de icin rahatlar
edagvnc Bende düşmüştüm kendi dr kanaman yoksa korkulcak bişey yok demjşti dayanamayıp acile gittim kalp atışını duyunca rahatlamıştım gerileceğine git bi görün rahatla derim