Minnosannis1 Bağcılar mega medipol hastanesinde Kızlar hangi dr dan memnun kaldınız? Sezaryen için dr önerisi yapar mısınız🌸
Nzlkca Minnosannis1 bende iki hafta sonra sezaryen olacağım orda. Doktorum Elif Çiler Eren giden varsa bende çok merak ediyorum.
SenemEymen Minnosannis1 sultangazi bahat hastanesinde sezeryan 1700 bilginiz olsun normal 1200 diger yerlere gire fiyatlari uygun ben Fuat Bora ya gidiyorum cok memnunum kasim 15 20 si gbi nasipse sezeryan olacagim istege bagli
Minnosannis1 Nzlkca planlı sezaryan mı cnm. Kendi isteğimle olursam pahalıymış heralde 4500 falan okudum bi yerde. Siz fiyat sordunuz mu
Nzlkca Minnosannis1 planlı sezaryen ama benimki zorunlu aynı zamanda. Ben fiyatları sorarken zorunlu veya planlı diye ayırmadılar hiç. Sadece epiduralde ek ücret isteniyor onu söylediler o kadar.
Nzlkca Minnosannis1 evet civardaki hastanelere göre pahalı. Başından beri aynı doktora gittiğimiz için değiştirmek istemedik.
Minnosannis1 SenemEymen ay memnun kalırsanız bende gitmek isterim cnm eşim şimdiden söyleniyor sezaryen çok pahalı diye. Rahatsız olmazsan seni ekleyebilir miyim instagramdan? Memnun kalırsan drdan haberleşiriz
Deletedmom3 Bugun medipol mega ile gorustum op ve yard doc sez fiyati 6bin docent sez fiyati 7bin dediler. Calisiyorum bu arada sigortam aktif