Hayalim_ Basaaak serklaj yok ama bende de kısalık var 2 haftadır yatıyorum sadece daha da kısalırsa atilacak 20 haftalık gebeyim😑
Basaaak Hayalim_ yat canım allahın izniyle atlatırsın ins . Bende hep yata yata 27+5 e geldm ins erken doğmaz ama acıklığım basladı
Hayalim_ Basaaak kuzum valla benim doktorum açıklıkla aylarca bekleyen hastalarım vardı dedi. Tabi bu biraz da kısmet ve şans umarım bizde onlardan oluruz🙏🏻 agrın vs var mı