Cilekkk bende yaklaşık 9 senedir sigara kullanıyordum iki günde bir paket alıyordum 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim testi yaptığım gün bıraktım , hatta onun Bile vicdan azabını çekiyorum meğer ben sigara içerken oğlum varmış ve bir aylıkmış, şuan 18. Haftadayız hiç bir şekilde ağzıma sürmedim eşimede içirmiyorum kokusundan tiksiniyorum artık doğmadan oğlumu zehirleyemem herşey onun için anneler isteyince herşeyi yapar bir daha da içmeyi düşünmüyorum inşallah sende bir an önce soğursun