Iimran bende de var canım ilk gittiğimde hap olarak vardi antibiyotik kullandım geçti ama en ufak üşütmede tekrar oluyor 2. Gün önce de gittim az biraz var dedi tek kullanımlık bi toz verdi ağrım yok şuan, 1 hafta sonda gel bakalım dedi.
Hafife alma kasık ağrısı karın ağrısı yapar o ve bebeğe zarar sancıyı ve doğumu tetikler kasılmalar.
Allah şifamızı versin. Çok dikkat et sıcak tut kendini iyi beslenmeye çalış.