Fatosduzgun55 amin canım amin.ben yıllar gecirmedim ama seni anlıyorum .üzerine adet gördüm ama gebelikte varmış o adeti gördüm ya öyle bı yikildimki yani kendimi okadar hazirlamisimki hamileyimdir kesin diye adet olunca kahroldum resmen soğudum herşeyden eşime cattim hep ondan çıkardım sinirimi niye bilmiyorum hep bebek için sonra sonra diyen bendim bı anda öyle görünce sanki ben çok istiyomusumda niye olmuyor moduna girdim .çok karışık duygular bunlar bizler birbirimizi anlarız .o yüzden kız erkek hiç farketmez .Allah sağlık uzun ömür versin.