Selma_45 Kızlar 24+2 deyim aşırı derecede mide yanması yaşıyorum, sizde de var mı neler yaptınız geçmesi için
saree Selma_45 16. haftadan beri mide yanması var suan 36 haftalıgız hala daha yanıyo midem rennie kullanıyorum tablet baska hiçbişey geçirmiyo
Canannncan Selma_45 canım bende de var o problem renine şurup yazdı iki ölçek içiyorum her yandığında. 4-5 saatte bir içebilirsin dedi
Selma_45 Ilknur_emin saç çıkıyordur ondandır diyorlar canım ama çok yandığı için insan kötü hissediyor
Selma_45 saree benim yeni başladı sacları mı cıkıyor ki diyorum ondan da olabilirmıs ama sızın epey erken baslamıs canım
saree Selma_45 Midesi çok yanıp saçsız cocuk doguran cok arkadasım oldu onunla alakadı yok pek 😏 Evet benim baya erken basladı maalesef 😐
Umutherdaimvar Selma_45 canım bendede oluyordu ara ara hala yokluyor hatta bazen midem yanıyor eczanelerde satılan ingiliz karbonatından bir çay kaşığına yakın ılık suya karıştırıp içtim inan anında kesti rennie şuruptada biokarbonat var zaten
Selma_45 Umutherdaimvar aa karbonat bende yapayım bari canım ben zararı olur diye içemiyorum bir sey maalesef
cankubra Selma_45 mide yanıyorsa bebeğin saçı çıkıyordur diyorlar 🤗 hamilelerin çoğunda oluyor, doktora danışana kadar maden suyu tüketebilirsin canım 😘