Fatmacbc1997 Hanımlar ben 26 haftalık hamileyim 22 haftadan beri bebeğimi hareketlerini çok net bi şekilde hissediyor ve görüyordum ama bu sıra pek hissetmiyorum çok fazla hareket etmiyor sizdede oluyormu
Busraae Fatmacbc1997 bende 25+6yım canım bende öyle mesela dün cok az ve hafif hareket etti bugün cok ediyor baya sert oluyor arada öyle
Elmiramm Fatmacbc1997 yorulduğun zamanlarda hatta yediğin içtiğin şeyler bile hareketleri etkiler canım ama ağrın sızın varsa doktora danış in rahat etsin
busragrgn Fatmacbc1997 kuzum ben de 26+2 yim, düzenli bir hareket yok. 28den sonra düzenli hareketi kontrol etmek gerekiyormuş. Benim bebeğim kız 1.065 gr olmuş en son gittiğimde.
eglhnztrk Fatmacbc1997 bende 26. Haftadayım. 3-4 gündür hareketlerinde baya azalma var oğlumun. Daha once gün içinde cok hareketliydi. Bende endişeleniyorum ama pers günü doktor kontrolüm vardı her sey normal gozukuyordu.
Fatmacbc1997 Busraae gün içinde hiç durmazdi 1 2 tane olsada atari tekme 2 3 gündür pek düşünceli sanki hareket etsemmi etmesemmi diye 😁😁bide randevu ayın 11 de ozamana kadar korkuyla durucam bizim oğlan devamli tek tarafa toplanıyor sizede varmi
SalihaHakanetin Fatmacbc1997 korkmayin arada onlarda dinleniyor uyuyor icinizi ferah tutun bizde 27+4 olduk çok şükür ara ara bizimde oluyor normal yani 7/24 aktif olmalarını bekleyemeyiz sonuçta ama işte insan merak ediyor çok haklısınız 🤗
mrn Bende 26 haftalık hamileyim 2 gündür hareketlerini hissetmiyorum 😒 geçen hafta doktorum kontrolde bu haftalarda hareketleri çok düzenli olmaz ara bi dönemde demişti çok endişeleniyorum bi de kız bebekler pek hareketli olmazmış öyle diyorlar ne kadar doğruysa 😓 Rabb'im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin InşaAllah 🤰🏼
Fatmacbc1997 busragrgn hey maşallah sizin bebis kiloluymus ben en Son 22 haftalikken gitmiştim ozaman 500 grm di şimdi kaç bilmiyroum
Turkan123 Bende 25+6 haftalık hamileyim benimde oğlum olucak allah izin verirse bende bazen hareketlerini fazla hissedemiyorum 3 gün baya hareketli oluyor 2 gün hareketsiz oluyor değişiyor daha bugün gittim doktora çok şükür herşey normal dedi korkma canım bende korkuyordum ama doktorum normal dedi içini ferah tut