Islim123 13 haftalik hamileyim hala mide bulantılarım devam ediyor pr. Olayı artık etki etmiyor bebeğimi besleyemiyorum diye çok üzülüyorum tuzlu şeyler denedim yoğurt süt denedim olmuyor anında çıkıyor midem boşken bile safran kusuyorum varmı hi çözümü olan. Bebeğim kötü etkilenirmi bu durumdan.
Sahreyldrm Islim123 kuzum bebek her şekilde zaten senin vücudundan besleniyor ona bişey olmaz ama sen güçsüz düşersin yeşil ekşi elmayı ve salatalığı denedin mi süt falan daha beter ediyor ben hep salatalık yiyordum hatta sadece onunla besleniyordum diyebilirim
ipekveannesi Islim123 bulantı çok kötü birşey gerçekten 8 haftalık olacağım yarın hala devam ediyor sadece prilam rahatlatıyor
Ozge-46 Islim123 bende öyleydim.mide bulantısı gerçekten çok kötü,hamilelikten çok hasta gibi hissediyorsun.tamamen rahatlattı dediğim birşey de olmadı.16.haftadan sonra birden kesildi benim mide bulantım arada asit oluyor ama o eski bulantı kusmalar yok.
asli_35 Islim123 bende 15 haftaya kadar bulantiyi yasadim gerçekten cok fena bi durum hastane harici disari cikmak istemiyodum ac geziyodum evde resmen. 3 gune bir serum icin hastaneye çıkıyodum. Hic gecmiycek saniyodum. Sonra pat diye gecti ve o kadar ac oluyosunki hic doymuycak gibi oluyosun😊 sabret gececek. 37.haftadayim yiyip icip minnoşumu bekliyorum🤗
esradzyl Ben 22+2deyim hala midem bulanıyor senin haftalarında aynı senin anlattığın gibiydim şimdi biraz daha hafifledi. Seninki çok küçük şuan bebeğin için bi sorun olmaz her türlü büyür o merak etme. 4buçuk Aydan sonrası önemli
2104 Valla şu mide bulantıları olmasa hamilelik güxelmiş dicemde bende 11+4 bi ara geciyo gibi sonra 2 gün yatak döşek yaştıyorum. Aç kalmamaya dikkat et az çok mideni rahatsız eden yicekleri biliyosundur. Ekmek simit kaşar peynir salatalık soğuk su bana iyi geliyor. Oda arada tabi ki mide bulantısının çözümü yokk 😔😔😔
Islim123 ipekveannesi 8. Haftadan sonra kullandım 13. Haftadayım artık bunte alıştı sanirim ise yaramıyor
Islim123 Ozge-46 Evet mide bulantısı hasta gibi hissettiriyor midem boş olduğu icin halsizde oluyorum maalesef