Merve_23 gebelik zehirlenmesi olmadığından emin olabilirsin çünkü bu kadar düşük olmaz enaz 14/9 olması lazım o konuda içini ferah tut ama istersen bir git doktora bakalım ne diyecek bazı insanları ufacık bir tansiyon değişikliği bile çok etkiler o yüzden olabilir belki. Çok cok geçmiş olsun