hicran37 Hamilelik haftasını nasıl hesaplıyoruz hanımlar. Doktor ayrı bu program ayrı hesaplıyor bi türlü anlamadım
Limonlusu hicran37 son adet tarihinin ilk gününe göre hesaplanıyor. Eğer geç döllenme falansa ultrasonda küçük çıkabilir. Ya da gelişimi hızlı ise büyük görünebilir
Mucizebebegim3 hicran37 doktorlae benimkini tami tamina hedapliyordm son gittimde bes gun onde soylemisti
Minnosannis1 Mucizebebegim3 banada en son gittiğimde önde söyledi. 8+2 olması gerekti. 9+1 olmuş bebek demişti