omerinannesiiii kizlar once erkek dediler bebegime sonra bugun 3lu taramam icin gittigimde ise kiz gbi sanki sanki dedi doktr varmi oyle bisey yasayan ne kadar dogru acaba kendi bile emin olamadi ustelik erkek kiyafetleride almaya baslamistik :))
Helobeybi Merhaba ..aynı durumdan müzdaribim bende ..doktorum ben bunu erkek gordum dedı moda gırmıstk gercekten cok erken dıye bısey almadık ama ..3 lü tarama sonucu kız oldugunu ogrendık ki buna cokk sevındm orası ayrı ..
omerinannesiiii Helobeybi merhaba :) peki tekrar baska doktra gittinizmi net emin olmak icin ben suan normalde devlete gidiyorum ama bugunden sonra ozele gidip iyice bi ogrenmek istedim :(
omerinannesiiii onemli olan saglikli olmasi ama bende erkege cok sevinmistim cinsiyet partisi filanda yapmistik bugunde kiz deyince kafamiz bi karisti :)
Helobeybi omerinannesiiii yok ben basından beri özel hastaneye gidiyorum ..bana kız dedı doktorum ve net emın olmak ıcın radyolojı bolumune ultrasyona gnderdı orda genel duruma baktı doktr cınsıyet ıcın bısey demedı organını gormedm dedı 🙈
Helobeybi omerinannesiiii yanı tabıkı ıcınızde bı şüphe kalmasın bı baktırın yıne de ...ona göre hazırlıklar fılan baslıcak öğrenmek gerek net sekılde
Stella_ Ya bana da 13te erkek dedi 16 haftaligim bugun gittim gostermiyo dedi pozisyon uygun degil kordon var onunde dedi ama erkek gbi dedi. Pipi gostermeden neye dayanarak erkek dedi degisir mi acaba cok merak ediyorum artik ya
omerinannesiiii Stella_ banada 13 te erkek dediler bugun aslinda tarama icin gittim baska doktr vardi bi sirayim dedim keske sormasaydim kafam karisti :) oda kiz gbi gordum ben dedi
Helobeybi Stella_ kafalarına göre yorum yapıyorlar görmeden etmeden ...ona göre moda sokuyorlar bizi...snra net görününce aaa baskayms fılan ..
Stella_ omerinannesiiii simdiki aklim olsa 13te cinsiyet sormazdim zaten cok degisiyomus o haftalarda insan degisir mi diye supheye dusuyo bu sefer
Feyzazdra Stella_ aynen ama bazı doktorlarda ne derse çıkıyor banada iki gün önce kız denildi emin gibi sonra bugün başka doktora gittim oda erkek dedi bacak arası açıktı
Stella_ Helobeybi aynen gercekten oyle bi de burda degisenleri okudukca hic guvenemiyorum soylenen cinsiyete galiba baska doktora da gidicem