Zagrozunannesi Kery 3 lü tarama da bakıyorlar canım bende risk çıkmadı noldu sende bi sıkıntı yoktur ınsallah
123w123w Kery Bence sakın yaptırmayın ben yaptırdım çıktı 1 hafta ağladığmla kaldım hastane hastane gezdim sonunda bişey çıkmadı. Ama o günleri asla unutamam hem çıksa bebeği aldıracakmisiniz o cana kıyacaksınız
Zagrozunannesi Kery aynı ıkılı test gıbı ultrasondan bakıyo canım ölçülere kan veriyorsun sonra bu kadar🤗
Kery 123w123w Tabiki hayır ama elimde imkan varken bütün detayları ile bebeğimi incelemek görmek istiyorum. Sonuçta bu testlerin hiçbiri kesin sonuç vermiyor