Gamzeisler suyum fazla çıktı benim de 24.cü haftada normalde bende test yapmayı düşünmüyordum ama doktor şekerden olabilir dedi. Şekerimin çıkmasını hiç beklemiyordum ama 1.ci saat 201 ikinci saat 180 çıktı. Diyetisyene gittim direk ünsikin kullanman gerek dedi. Günde 3 kez yaptırmalısın dedi istemedim diyet yapmak istiyorum dedim diyet uyguladım Hala da uyguluyorum. İlk iki hafta baktım açlık yokluğuma hep 100’ün aştında çıktı. Suyum düzeldi mi bilmiyorum ama ensen normal dedi doktor artmamış dedi Çarşamba günü gidip bakıcaz tekrar suyumuza sıkıntı yoktur umarım.