Kumsaleremine Şimdi doktorum yazdı.Nişan da olabilir ama kontrol etmeden kesin bir şey diyemem dedi.Çarşamba randevum var dedim.İstersen şimdi gelelirsin dedi ama bebeğin hareketleri normal,sancım yok,suyum gelmedi.Belki de o nişan değildi.Google da gördüklerim gibi değil yani.O yüzden arada kaldım.