Halimeege Ben 14+1 haftalik hamileyim sizler kac haftaliksiniz?Cinsiyeti belli olan varmı ? Haydi sohbete hanımlar 😊
omerinannesiiii 17 +1 deyiz once erkek dediler bugun gittim genc bi hanimefendi doktrumuz ben kiz gbi dusunuyorum dedi :)
Stella_ 16. Haftadayim 13te erkek demisti ama bugun gostermedi pozisyonu cinsiyet icin uygun degil dedi ama erkek buyuk ihtimal dedi. Pipi falan gostermedi anlamadim 🤔 degisir mi acaba
Hediyeee bizde 14+5 haftaligiz cinsiyetimiz daha belli olmadı perşembe kontrolüm var INŞALLAH belli olur .
Eloo 14 haftalık olduk biz 11+3 ken kıza benzior dedi ama dün kontrole gittik erken karar vermemek gerekiyormuş erkek %80 dedi ☺️
sev163 Biz de 14 haftalık olduk 12 haftalıkken doktor erkek dedi ama emin olmak için 16 haftalık olmayı bekliyorum