Rabia59 benim asagidaymis eşi hatta aşırı kanama ile hastaneye kaldırıldım serumlar falan iki gün sonra çıktım köyü lekelerim var di şükür onlarda bitti şimdi tuvalet dışı kalkmiyorum yataktan ama doğum yapan varmı bu şekilde yada nasıl bir süreç bekliyor bizi onu öğrenmek istiyorum