Sare16 Merhaba Arkadaşlar 38 haftalık hamileyim ve sağ kalçam da inanılmaz ağrı var kas çekilmesi mi desem bıçak saplanması gibi kasılmalarım oluyor Bu durumu yaşayan var mı ? Neden olur bu ?
Eagle564 Sare16 aynen bende de var doktora sordum bazen bi tarafa ağrı vurur normal dedi. Sabır dicez yapcak bişi yok
kbrgndz Sare16 2 hafta çektim o ağrıyı yürüyemedim resmen topallıyodum ama hergün yavaş yavaş 20 dakka yürüyüş yaptım geçti
Deletedmom0810 Sare16 bana kalsiyum magnezyum içeren bir takviye edici gıda verdi doktor ama o da fayda etmedi gebelikte oluyor dedi doktor 🤦🏻♀️ Gece kaç kere uyanıyorum ağrıyla 🧟♀️ Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Peony Benim 30 lu haftaların başında olmuştu. 1 hafta sürdü yürüyemedim. Fizik tedavi birkaç hareket gösterdi, biraz yaptım. Kendiliğinden geçti sonra. Az kalmış, sabret. Doğumla geçecek dedi doktor bana çünkü. 🤷♀️
Dorukumm Bende 1 hafta boyunca topallayarak yürüdüm bebeğin başı sinire baskı yapıyormuş ondanmış bu durum ve yapacak bişe yok dedi doktorum. Nitekimde kendiliğinden geçti bebeğim pozisyonunu değişince