Symnrdlkra Kizlar bu 2.gebeligim ilkinde hic yoktu 31 haftamdayim cati agrisi var alttan hic bakmadi doktor gittigimde soylesem bakar mi . Acaba bu dogumum erken mi olacak kizimda 40 ta olmustu ama bu ikinci oldugu icin ve agrilarim oldugu icon erken olacak gibi geliyor bana Benim gibj olanlar veya doktoruna bu durumu danisip bilgi alanlar yazabilir mi 🙇♀️🙇♀️
Zuhal_19 Symnrdlkra yk ilk cnm catim hep ağrıyordu bir hafta bebek makat pozisyondaydi ozaman rahattım şimdi doğum pozisyonunda