Deringoksu burda arkadaş olmaya gerek yok tatlım doğrular acıtır ;))) bu arada regl gününde yada kocanla kavga mı ettin 🤣🤣 yok yok bence sende bu hanfendiyi içten içe kıskanan yada kocanın eski sevgilisi olduğu için kıskanmış olabilirsinn bizim arkadaş olmamızı düşünüyorsun ya bizde böyle düşünüyoruz 🤣