Ozgeszr
32 hafta gebeyim ve bugün kontrolümde doktorumdan daha önce duymadıgım bagırsak belirginliğini duydum 🙁 bebegin bagırsakları çok belirgin perinatoloji ye gitmem gerektigini söyledi benim gibi basına gelen varmı kızlar ne yaptınız tedavisi varmı 😥