@cordelia teşekkür ederim denicem söylediklerinizi ilerlerse diye korktum hemen doktora gittim bnde faranjit var tedavi edilmedi mi ilerliyor çok kötü oluyorum antibiyotik içmek zorunda kalıyorum şimdi onuda içemem ilaç kullanmakta istemiyorum gargara yapayım bende inşallah geçer