Yaseminkaya Şuan bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum 11+3 günlükken perinatalog tarafından detaylı ölçüm yapıldı herşey yolunda fakat ense kalınlığını sınırda buldu.Sınır onlara göre 2,5 mm imiş,bebeğimde 2,6 ölçtü.2 li teste bile gerek görmedi riskli olduğu için.Kesin tanı için nifty testi yaptırdım sonuçları bekliyorum.SiBazı doktorlar ise sınırın 3 ten itibaren başladığını o ölçülerin bile kesin tanı olmadığını belirtiyor.Sizde ölçü kaç çıktı acaba, en azından doktorunuz sizi 2li teste yönlendirmiş emin olmak için.