ekara doğumdan 10 gün sonra kaybettim bebeğimi onuda ölüm nedeni bakteriyel sepsis dediler enfeksiyon yani ama doğum anında kanaldan benden bulaşan mi kandan mı onu bilmiyorum çok korkuyorum yine enfeksiyon cıktı lanet olsun pesimi bırakmıyor enfeksiyon. Böbregimi büyütmüş ve bebeğe zarar verir dedi doktor. Hep soluna yat dedi