seda1996 Herkese merhaba☺️ 21 haftalık hamileyim Hamileliğimin ilk haftasından itibaren bebeğin eşi çok aşağıdaydı 2 hafta önce kontrole gittiğimde Hale’n aşağıda olduğunu söyledi ve yukarı çıkmazsa farklı şeyler konuşabiliriz dedi Ne olduğunu sorduğum da aklını bulandırmak istemiyorum 20. Haftadan sonra gel dedi Bu durumla karşılaşan var mı ? 🙏
CerenAkbulut seda1996 banada demişlerdi fakat 30 dan sonra normal yerine çıktı. O durumda sezeryana alıyorlar, ben şuan normal doğum bekliyorum.
Livask seda1996 yatıp dinlenmeli ve fazla yorulmamalısın benim de aşağıdaydı doktorum bol bol dinlen ev işi yapma falan dedi sonra yukarı çıktı çok şükür.
CerenAkbulut seda1996 bana öyle bir şey söylenmedi. Dediğim gibi 38. haftadayım. Siz moralinizi bozmayın şimdilik 🙏🏻