Bustpl bende aynı şeyi yaşadım . Kardiyolojiye gittim. Ultrasonla baktıklarında kalbimde fazladan elektrik üreten bi damar varmış. O yüzden olurmuş. Korkulcak bi şey değil doğumunuda etkilemez dedi. Anjiyo gibi bi işlemle o damar yakılıyomuş. Sen güzelce bebeğini emzir 2 sene sonra gel yakalım dedi. Nabzım 180e çıktı 2 sefer şiddetli çarpıntım olmuştu.