Denizanasi2020 canım ilk önce emedur denedim sonra metramid denedim. Ama benim çok fazla istifar etme durumum vardı. Serum yiyordum her akşam. Sonra prilam dr verdi doktor bana bir o iyi geldi. Sadece mide bulantısı olanlara doktorlar ilaç kullanmayı önermiyor zaten. O yüzden ilaç yazmak istemiyorlar. Istifar edipte vücudu su kaybedenlere ilaç yazıyor doktorlar. 33 uncu haftamdayim prilami kullanmassam istifar ediyorum yine. Benimde bırakmam lazım normal olarak.