Masallinam yanlış düşünüyorsunuz. Ben de kiloluyum ama ne doktorum kırıcı ne de Allaha şükür bebekte bir anomali var. Şeker sadece kilolularda da olmuyor üstelik.
Konu sahibi, ne yazık ki bazı doktorlar kiloya takık oluyor. Daha fazla kilo alan kişiler var, sen bence gayet normal almışsın. Ancak yürüyüşü artırabilirsin, hem kalori yakımını sağlar hem de doğumu kolaylaştırır.