Cansusezgin
Kontrolller için Gürsu Cüneyt Yıldız Devlet Hastanesinde Alper Bey’e gidiyorum , ama Allah nasip ederse doğumu şehir hastanesinde yapmak istiyorum Doğum için gidenler çok memnun diye okudum hep mahremiyete önem veriliyormuş tek kişilik odalar falan...
kaydımın olması açısından şehir hastanesine 1 defa kontrole gideyim dedim ama ne yazık ki doktordan hiç memnun kalmadım ama inşallah anlayışlı ebelerle karşılaşırız 🤗