edatmr Aranızda vejetaryen olan var mı hamilelik boyunca nasıl beslendiniz? Kendinizi et ürünleri VS. yemek için zorladınız mı?
DilekH edatmr ben de kırmızı et Hiçbirşekilde yemiyorum onun yerine bol bol kurufasülye nohut ıspanak yeşil mercimek tükettim yapılan testlerde hiçbir eksikliğim Çıkmadı .
Gulcezeren edatmr 20 haftalık hamileyim ve bende vejeteryanım ot ve baklagil çok fazla tüketiyorum şimdiye kadar bi sıkıntı olmadı ve olucağınıda düşünmüyorum..
edatmr Emin_e ben et ürünlerinin hiçbirini yemiyorum bu süreçte balık yemek için zorluyorum kendimi ama olmuyoor ögüre ögüre Bi porsiyonun çeyreğini anca yiyorum. Herkes de aaaa olmaz et yiyeceksin dedikçe kendimi suçlu hissediyorum😔
Emin_e edatmr bitkisel protein alabilirsiniz, ya da yumurta mesela bildircin yumurtası gibi kendinizi uzmeyin...
edatmr Gulcezeren peki omega 3 falan kullanıyprmusunuz ben doktoruma sorunca balık ye dedi vermedi şimdilik