Mommy34 bende tiroit hastası olduğumu hamile olduğumda öğrendim aynı ilacın 50 mg olanını ve jodid 100 mg kullanıyorum d vitaminide damlasını kullanıyorum hep eksikti bende zaten şuan tsh hormonum normale döndü ilaç hemen düzene sokuyo zaten d vitamini damlası da devam