Andromeda Kızlar merhaba. 30+3 haftalığız. Normalde tansiyon problemim yok aksine genelde 9 a 6 dır. Ama bugun bi ölçeyim dedim tansiyon normal ama nabız 108.normal mi sizlerde durum nasıl?
Kumru_ Andromeda Bi kere rahatsızlandım hastanede ölçüler 130 olmuştu tansiyonum da fırlamışti dikkat etmek gerekiyo