Kucugum51 Bugun uyandığım dan berı sol gogus kafesimde de kaburgalarım batıyor gıbı bı agrı var ve canımı cok yakıyor dayanamıyorum 30hafta 4 gunluguz sizde de oluyor mu nasıl gecer
Minikkuzuma Kucugum51 canım tim gebeler bunu Yaşar çünkü göğsümüz süt doluyor genişliyor o kemik ayrılıyor sanki kalp krizi geçiriyor gibi çok yaşadım yapacağın tek şey duşa gir yumuşa biraz sonra yavaş yavaş masaj yap
Aynur63 Kucugum51 cnm bebek biyerini dayamıştır oraya baskı yapıyordur yavaş yavaş elinle ov bebekse eger yerini degşir rahatlarsın
Beyzanurlina Kucugum51 30. Haftadan beri agrıyo ara ara batmalar oluyo gogus altı kaburgamıdır her neyse bebiş büyüdükce artık baskı oluşuyomuş kuzum🙈
Andromeda Bende de çok oluyor.yanma ağrı acı karışık birşey. Haftalarımız da hemen hemen aynı. Dr a sordum çocuk başını yaslıyor oraya ondan dedi.