gozde1267 tam tersi bende hep sezeryandan korkmusumdur ne olursa olsun normal dogurmak istedim ve cok şükür iki dogumumuda normal yaptim. Beni yureklendiren doktorumdu aslinda tabiki bende cok korkuyordum özellikle ilk dogumumda ama doktorum sonuna kadar normal doğurmamin en dogrusu ve sagliklisi olduugnu söyledi. Sizinde önemli bir nedeniniz yoksa bence normal dogum isteyin hayirlisi olsun hakkinizda