Askkk5151 Doğum yapmış kişiler acaba bebeğin kilosu normal yada az deyipte doktor sonradan kilolu doğan bebek olma ihtimali var mı sizce yada önden gidiyor deyipte zayıf doğma gibi merak ediyorum
Sahreyldrm Askkk5151 var tabiki canım makinalar yanılıyor ben ilk kızımı 32 haftalıkken doğurdum doğuma girmeden 2250 dediler bebek ilerde dediler bı dogurdum kızım 1800 doğdu
Askkk5151 Sahreyldrm anladım canım karnım top gibi duruyor aynı ama küçük duruyor normal kilosu haftasına göre ama sanki hiç büyümüyor gibi geliyor bana
Lindam Sahreyldrm şuan nasıl bebeğiniz. Toparlandı mı? Suyun fazla olma sebebi şeker miydi? Benim de suyum fazla da
Sahreyldrm Askkk5151 bende öyle hissediyorum ama hafif ağrımaya başladı artık karnım demekki büyüyor ben farkedemiyorum diyorum her gören bayağı büyümüş diyor ama hep gordugumuzden biz farkedemiyoruz galiba
Askkk5151 Sahreyldrm 32 haftalık olacak ama çok kilo aldım doktor diyet verdi ama karnım küçük duruyor anlayamadım bende diyete uymuyorum artık gören hiç kilo almamışsın diyor şimdiye kadar 15 kilo aldım nerdeyse
Sahreyldrm Arben3423 normal doğum yaptım canım benim bebeğimde kalp rahatsızlığı vardı bir ay kaldı benimkiyle kıyaslama ama bir ay yaşadı kaybettik biz
Sahreyldrm Askkk5151 bebeğin kilosu ne kadar peki? Haftasıyla uyumluysa korkma ama diyeti uygula derim ben de çünkü diyet bebeğe kilo aldırıyor sana aldırmıyor çok kişide denk geldim diyet sonrası bebeğin daha hızlı kilo aldığını söylüyorlar
Sahreyldrm Arben3423 sağol canım dikkat et ama kendine ben dikkat edemedim hep ayaktaydim hali bile yıkadım belki biraz daha durmuş olsaydım en azından ciğerleri gelişmiş olsaydı kalp ameliyatı olup yasayabilirdi
Askkk5151 Sahreyldrm ama diyette herşey yasak meyvelerin çoğuda bide ben et yumurta tavuk hiç yiyemiyırum diyette de onlar var bu arada başın sağolsun canım
Sahreyldrm Askkk5151 anladım canım doktorunla tekrar görüş yeni bir diyet hazırlar bence dikkat et yine de çok kilo almak da iyi değil sağol Allah razı olsun
Sahreyldrm Lindam yok canım şekerim yoktu bebeğimde kalp rahatsızlığı vardı birden fazla o yüzden suyu etkilemiş dediler bir ay kuvezde kaldı kaybettik sonra