Zeyk yok henüz doktora gitmedim sonuc çıktığında gideceğim raporda da kısmen tamamlanmış diyor. Bir sayfa daha var orda 4lü down sendromu yaziyor sonuç kisminda cizgi var orda sonuç çıkmamiş olarak algılıyorum ama ikinci sayfada da bu grafik filan var. Yaptıran varsa diye sorma gereği duydum