Feyzazdra Kızlar 12+3 günlgüm 2 gün önce doktora gittim kız dedi bugün başka özele gittim hocam bi tahminde bulunurmusunuz dedim baktı yakınlaştırdı bacak arası açıktı bişey vardı 🤷♀️ 1 ay sonra gel dedi
Deletedmom2224 Feyzazdra haftanız çok çok erken şuan iki tahminde sizi yanıltabilir bu kadar acele etmeyin
ant2602 Feyzazdra canım bu haftada cinsiyet belli olmaz sen hiç birine inanma. Ayrıntılı ultrasona kadar bekle çok sayıda yanıltan okudum 😊Benimde kesin kız dedi doktorum ama yinede bekliyoruz
hellotuuba biraz erken zaten canım , genellikle 15. Haftadan sonra netleşiyor , erkek bebeklerin cinsiyet organı daha erken oluştuğunu duydum o yüzden erkekse 13. Haftadan sonra tahmin edilebiliyor , benim erkek 13. Haftamda belli olmuştu :)))
Slinn Feyzazdra şuan sen sabırsızsın bian önce öğrensem diye bekliyon bende öyleydim kaç kere değişti 😂
hellotuuba Feyzazdra hemencik geçer günler başka şeye yor kafanı bebeğinin diğer işleriyle uğraş hemen geçer :))) hayırlısı olsun☺️
Feyzazdra ilknuryzc1 amin kuzum sağlıklı olsun da Allah’ın dediği olur ama kız hissediom hep bu erkek diyen doktorda kızımda ilk cinsiyet söyliyen doktor
ilknuryzc1 Feyzazdra çin takvimine baktın mı? Doğru olması için üzerine 10 gün ekleyin döllenmeyide hesaba katarak diyorlar
Mgtl Ya bende 12+5 de gittim kız dedi sonra özel hastaneye gittim iki defa oda erkek dedi 2 hafta önce gittim oda kız dedi şuan 18.haftami dolduruyorum daha değişmez diye düşünüyorum bakalım perşembe günü gidicem 😂 makas bıçak olayına pek inanmam ama yüzük ve saçla yapılan bisey var ona eşim çok inanıyor ve bir kaç kişiye yapıp doğru çıktığını söyleyenler var yinede 🤷♂️🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Feyzazdra ilknuryzc1 sağol kuzum inşalla hayırlısı 😍 bir ay nasıl geçer ya ilknurcum bugünki gittigim doktor varya 5 yıl önce kızıma tahmin etti dogru çıktı kendide bugün ben genelde yanılmam ama dedi bilmiyomki bakalım
3bebe1anne_2021 bende 12 de gittim erkek dedi 13 de bir daha erkek dedi hatta kemik açısı şöyle bak erkek falan 16. haftada gittim %100 kız dedi 😂 şimdi kızım olacak inşaallah ama çok değişiyor cinsiyet olayı. başlangıçta ikisinde aynı duruyormuş sonra değişiyormuş bence bekle doğru zamanda net sonuç alırsın
Feyzazdra 3bebe1anne_2021 aynen doğru canım bizimki pozisyon verdi bacakları açıktı kemik yapısından galan demedi
Mavi1453 Ya Allah aşkına vazgecin bu işlerden Allah ne verdiyse o olacak insan ister bir oglu varsa kızı olsun kızı varsa oglu olsun ama bu bizim dememize olmuyor işte benimde iki kızım var bununda erkek olmasını ister iyim isterim ama önceliğim illaki erkek deyil olmadıda hiç bir zaman saglıklı eli ayagı düzgün bir cocuk dünyaya getirmek önceliğim benim. Yapmayın Allahı gücüne gider erkek verir sakat olur öyle olması dahamı iyi yada kız yazık günah deyilmi ya biz ne dersek diyelim o zaten ana rahmine girdigi zaman cinsiyeti belirlenmiş ne boşyere kendinizi yoruyorsunuz.
Feyzazdra Mavi1453 haklısın sakin ol tabikide öyle merak işte bizimkisi bende Allah’ın gücü e gider bu kadar merak etmek hayırlısı neyse o olsun diyorum içimdeki ses susmuyo haklısın rabbim affetsin 😞