Merve10 canım ben şubat 12de ilk muayenemi oldum 96 kiloyla hamile kaldım o zaman kesem gözükmüştü 10 gun sonra gel bebeği görürürüz demişti ama kilolu hamilrlik geçirenler de oluyor bu durum ilk hamileliğimde doktor hep alt karnıma bastırarak görmeye calışırdı alt karın yağımdan dolayı canım acıyordu Allaha sukur geçti şimdi. Yani bence normaldir inşallah sağ salim dogar bebeklerimiz