Yagmurceren0 37+3 haftalık hamileyim kahvaltıdan sonra bi baş dönmesi mide bulantısı gözlerimi kapatıp açınca siyah noktalar dönüyor sanki hiç rahatım yok bugun annem tansiyonun düşmüş olabilir dedi şekerli bişeyler yedim ama geçmedi. Sizce dogum belırtılerınden olabilirmi?
aslimutlu1 Yagmurceren0 tansiyon tehlikeli bir durum , bi gidip ölctür canım . Bazılarında evet böyle belirtiler oluyor ama her belirtide bir degil . Bi acile git durumu anlat .
Yagmurceren0 aslimutlu1 ilk defa böyle birşey yaşıyorum biraz daha bekliyeceğim geçmezse gideceğim normalde tansiyonum hep normaldir birde bu haftalarda çok dinlenemedim ailem benimleydi sureklı ayaktayım iş güç yemek felan o yuzden de olabilir diye düşünüyorum
aslimutlu1 Yagmurceren0 haftanda gelmiş canım . Dikkat et kendine dinlen gecmezse mutlaka git . Gecmiş olsun