ozgeenur benimde idrarda enfeksiyon cıktı bugün hastaneden geldim böbregim büyüme yapmış çok korkuyorum doktor erken doğum olabilir dedi hep soluna yat dedi daha küçük ve cok korkuyorum bisey olck diye 23 haftalıgz daha fitil ve krem verdi bugün doktor kansizligimda var benim kam takviyesi serum takıyorlar bana da