Lilosunannesi ilk zamanlar bende de oluyordu canım doktor enfeksiyona baktı temiz çıktı gebelik akıntısı sık sık iç çamaşırı değiştir dedi bi ara geçmişti şimdi 26 haftalık hamileyim som 1 haftadır yine başladı 2 gün önce yine idrar yollarıma baktırdım temiz çıktı yani normal bir durummuş. Belirtiler konusuna gelirsek bende zerre belirti olmadı çok rahat bi hamilelik geçiriyorum şuan sadece biraz karnım büyüdüğü için zorluyor korkma yani benim gibi belirtisiz de olabilirsin veya 10.haftadan sonra da başlayabilir bulantıların falan güzel düşün güzel olsun ama akıntın için idrar tahlili yaptırabilirsin